Prima spustila reality show

15. 8. 2005 09:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televize Prima spustila na obrazovkách svou reality show VyVolení. Večer 14. srpna v úvodním díle několikatýdenní show představila v krátkém obrazovém spotu všech 39 semifinalistů a provedla diváky vilou, v níž bude vybraných 13 finalistů přebývat. Ukázala ložnici, saunu, koupelnu i venkovní prostory a lidé se mohli seznámit i s televizním zákulisím pořadu.
Od neděle také diváci mohou hlasovat o tom, kdo ze semifinalistů se dostane do finálové třináctky a na několik týdnů se přestěhuje do vily VyVolených. Po 13 následujících dnů budou lidé vybírat sms hlasy a prostřednictvím telefonických hovorů vždy z trojice uchazečů jednoho, kdo postoupí do užšího finále.
První trojici tvoří dvacetiletý Rosťa ze Šumperka, o rok starší Barbora z Rožnova pod Radhoštěm a sedmadvacetiletý Pavel z Nedašovy Lhoty na Zlínsku. O stavu hlasování se diváci dozví v pondělí v dalším pokračování pořadu od 19:50.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.