Prima během vysílání VyVolených nejsledovanější

25. 8. 2005 14:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pořad VyVolení zaznamenal další úspěch. Ve středu 24. srpna se Prima TV poprvé stala během vysílání VyVolených nejsledovanější televizí u dospělých diváků starších 15ti let. Volbu dalšího obyvatele vily Emila a sestřihy ze života jeho nových spolubydlících si ke sledování vybralo 1,304 milionu dospělých diváků (TVR 15,3 %, share 34,28 % D 15+). Mírnou převahu mezi diváky měly ženy, Primu sledovalo během pořadu 38,92 % ze všech dospělých žen u TV. VyVolení však obstáli i u mužů, i přes velkou fotbalovou konkurenci byla Prima v čase VyVolených muži nejvíce sledovaná stanice, vybralo si ji 28,88 % ze všech mužů u TV. I pro středeční VyVolené platí, že z pohledu diváků u televize ve věku 15-24 let neměl pořad výraznou konkurenci, VyVolené na Primě sledovalo 61,3 % z nich.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.