Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Polská Agora více než zdvojnásobila zisk

Redakce MAM4. 8. 2005

Největší polská mediální skupina Agora ve druhém čtvrtletí podle očekávání více než zdvojnásobila čistý zisk na 49 milionů zlotých (zhruba 360 milionů Kč) z 21,1 milionu ve stejném období loni. Oznámila to firma s tím, že za růstem zisku stálo oživení na polském trhu s reklamou.
Tržby společnosti, která je vydavatelem populárního deníku Gazeta Wyborcza, ve čtvrtletí stouply o 23 procent na 325 milionů zlotých z 265 milionů před rokem. V celém prvním pololetí se tržby zvýšily o 30 procent na 616 milionů zlotých. Ve zbytku roku však firma očekává zpomalení růstu.
Výdaje na reklamu v Polsku se ve druhém čtvrtletí podle odhadu společnosti Agora zvýšily o osm procent. Firma potvrdila, že v celém letošním roce počítá s nárůstem výdajů o deset procent. “Stále příznivější hospodářské údaje jsou dobrým signálem pro reklamu. Je ale třeba mít na paměti, že trhy s reklamou reagují s několikaměsíčním zpožděním,” uvedla Agora.
Do skupiny Agora patří rovněž několik rozhlasových stanic, aktivity v oblasti časopisů a jedna billboardová firma.

×

Apple spustil internetovou prodejnu hudby v Japonsku

Starší článek

Blesk a Radiožurnál na špici Media projektu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více