Polská Agora více než zdvojnásobila zisk
Největší polská mediální skupina Agora ve druhém čtvrtletí podle očekávání více než zdvojnásobila čistý zisk na 49 milionů zlotých (zhruba 360 milionů Kč) z 21,1 milionu ve stejném období loni. Oznámila to firma s tím, že za růstem zisku stálo oživení na polském trhu s reklamou.
Tržby společnosti, která je vydavatelem populárního deníku Gazeta Wyborcza, ve čtvrtletí stouply o 23 procent na 325 milionů zlotých z 265 milionů před rokem. V celém prvním pololetí se tržby zvýšily o 30 procent na 616 milionů zlotých. Ve zbytku roku však firma očekává zpomalení růstu.
Výdaje na reklamu v Polsku se ve druhém čtvrtletí podle odhadu společnosti Agora zvýšily o osm procent. Firma potvrdila, že v celém letošním roce počítá s nárůstem výdajů o deset procent. “Stále příznivější hospodářské údaje jsou dobrým signálem pro reklamu. Je ale třeba mít na paměti, že trhy s reklamou reagují s několikaměsíčním zpožděním,” uvedla Agora.
Do skupiny Agora patří rovněž několik rozhlasových stanic, aktivity v oblasti časopisů a jedna billboardová firma.
Podobné zprávy
V marketingu se více soustředíme na značku
