Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pololetní zisk Axel Springer stoupl

Redakce MAM19. 8. 2005

Čistý zisk předního německého vydavatelství Axel Springer se v prvním pololetí zvýšil o 49 procent na 101,3 milionu eur. K růstu přispěl odbyt nejprodávanějších deníků doma i v Polsku a nový televizní magazín, sdělila firma, která se chystá převzít provozovatele televizních stanic ProSiebenSat.1.
Provozní zisk Springeru za pololetí stoupl o 14 procent na 173 milionů eur. Tržby se zvýšily o necelé jedno procento na 1,19 miliardy eur, ve druhém čtvrtletí však jejich růst zrychlil na 2,3 procenta.
“Po obnovení růstu v prvním pololetí roku je Axel Springer optimálně připraven na převzetí ProSiebenSat.1,” uvedl ve sdělení generální ředitel společnosti Mathias Döpfner. Springer se tento měsíc dohodl na koupi televizní společnosti za 2,5 miliardy eur a na německém trhu tím vznikne druhá největší mediální skupina po koncernu Bertelsmann.
Ve druhém čtvrtletí Springer zvrátil trend poklesu příjmů prodej novin a reklamy na německém trhu. Zvýšily se tak tržby a zisky listu Bild a k růstu značně přispěl i polský deník Fakt. Tyto dva listy se na čtvrtletním provozním zisku podílely 90 procenty.
Tržby divize magazínů klesly kvůli nižší poptávce po ženských, sportovních a počítačových časopisech. Část tohoto poklesu však nahradil nový televizní magazín TV Digital.
Axel Springer je významným aktérem i na českém trhu magazínů. Vydává zde časopisy Playboy, Svět motorů, AutoProfi, Auto TIP, Auto TIP Extra, Popcorn, Top dívky a Svět počítačů.

×

ČT chce zahájit řádné digitální vysílání do konce roku

Starší článek

Slovak Telecom ovládne zoznam.sk

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více