Podíl na celodenní sledovanosti i té v hlavním večerním čase klesl v minulém týdnu pouze ČT2, a to zhruba o polovinu. Stalo se tak poté, co skončily přenosy na ČT2 z atletického mistrovství světa v Helsinkách. Ostatní stanice ČT1, Nova a Prima si polepšily, vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací na základě měření firmy Mediaresearch.
Podíl ČT2 ve večerním čase mezi 19:00 a 23:00 poklesl na 5,6 z 11 procent. Nejvíce si polepšila Prima, a to o 3,3 procentního bodu na 24,3 procenta. ČT1 stoupl podíl o 1,8 bodu na 21,8 procenta, Nově pak o šest desetin bodu na 44 procent.
Podíl ČT2 na celodenní sledovanosti poklesl na 6,4 z 12,8 procenta v atletickém týdnu. Prima svůj podíl navýšila o tři body na 23,1 procenta, ČT1 pak o 2,1 bodu na 22,2 procenta. Novu sledovalo 42,1 procenta diváků u obrazovek, což je o 1,3 bodu více oproti předminulému týdnu.
Celkem 19 z 20 nejsledovanějších pořadů odvysílala Nova. Nejvíce diváků sledovalo pondělní Televizní noviny, bylo jich 2,87 milionu, tedy 33,8 procenta dospělých. Jediným pořadem z Top 20, který neodvysílala Nova, byl další díl ságy Rodinná pouta 2 na Primě. V úterý jej zhlédlo 1,62 milionu diváků, což pro tento díl znamenalo 18. až 20. místo v žebříčku.
O zhruba 30 000 diváků méně vidělo nejsledovanější pořad ČT1, kterým byly nedělní Události. Na ČT2 si nejvíce diváků – necelých 630 000 – nenechalo ujít úterní dokument Sedm divů technické civilizace.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?