V úterý 16. srpna 2005 podepsali generální ředitel České televize Jiří Janeček, předseda Českého olympijského výboru Milan Jirásek a členové představenstva České olympijské Jiří Zedníček, Jiří Kejval a Jiří Kynos v sídle České televize v Praze na Kavčích horách smlouvu o novém partnerství.
Tato nová dohoda navazuje na velmi dobrou dlouholetou tradici spolupráce a garantuje divákům České televize možnost sledovat letní i zimní olmypijské hry také v příštích čtyřech letech. V rámci setkání hovořili spolu představitelé obou institucí o nejbližším společném projektu, nadcházejících ZOH v italském Turíně.
Česká olympijská je od roku 1997 oficiální marketingovou agenturou Českého olympijského výboru a je 100 % vlastněna Českým olympijským výborem. Předmětem její činnosti jsou obchodní, marketingové a reklamní aktivity, které jsou prováděny v souvislosti s propagací olympijských symbolů a olympijských myšlenek.
-zem-