Partnerství ČT a Českého olympijského týmu pokračuje

18. 8. 2005 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V úterý 16. srpna 2005 podepsali generální ředitel České televize Jiří Janeček, předseda Českého olympijského výboru Milan Jirásek a členové představenstva České olympijské Jiří Zedníček, Jiří Kejval a Jiří Kynos v sídle České televize v Praze na Kavčích horách smlouvu o novém partnerství.
Tato nová dohoda navazuje na velmi dobrou dlouholetou tradici spolupráce a garantuje divákům České televize možnost sledovat letní i zimní olmypijské hry také v příštích čtyřech letech. V rámci setkání hovořili spolu představitelé obou institucí o nejbližším společném projektu, nadcházejících ZOH v italském Turíně.
Česká olympijská je od roku 1997 oficiální marketingovou agenturou Českého olympijského výboru a je 100 % vlastněna Českým olympijským výborem. Předmětem její činnosti jsou obchodní, marketingové a reklamní aktivity, které jsou prováděny v souvislosti s propagací olympijských symbolů a olympijských myšlenek.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.