Odměna pro Janečka

11. 8. 2005 09:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Generální ředitel České televize Jiří Janeček dostane za vedení televize v loňském roce a v pololetí letošního roku celkovou odměnu 700 000 korun. Členové rady odměny schválili na pravidelném zasedání. Odměnu 400 000 korun si Janeček podle rady zasloužil za loňský rok, dalších 300 000 za období od letošního ledna do června.
„(Jiří Janeček) splnil všechny body manažerské smlouvy,“ uvedl nový předseda rady Milan Horálek. Poznamenal, že je to poprvé za dobu jeho čtyřletého mandátu, kdy má pocit „ekonomického uspokojení“. „Poprvé dáváme odměnu generálnímu řediteli za to, že nejsme ztrátoví,“ uvedl Horálek v souvislosti s tím, že ČT nebyla v záporných číslech poprvé od roku 2000. Základní plat generálního ředitele ČT nyní činí 115 000 korun měsíčně.
Také za letošní pololetí je ČT v kladných číslech. „Hospodaření televize je v pololetí lepší o 60 milionů oproti plánu. Peníze dáme zejména na předvýrobu pořadů na rok 2006,“ řekl vrchní ředitel ČT František Lambert. Rozpočet na letošní rok je plánován vyrovnaný ve výši 4,59 miliardy korun.
V loňském roce ČT hospodařila podle původně schváleného vyrovnaného rozpočtu 4,39 milionu korun. Lambert uvedl, že ve srovnání let 2003 a 2004 byla loni ČT v kladných číslech přes 20 milionů korun. Loni však televize začala používat nové účetnictví, podle kterého je hospodaření vyrovnané, podotkl Lambert. Změnou je například účtování nákladů na výrobu pořadů, které se nyní do hospodaření započítávají až po odvysílání pořadu na obrazovce.
Údaje o hospodaření za loňský rok s výrokem auditora budou součástí zprávy, kterou bude rada schvalovat za dva týdny; zprávu totiž rada musí doručit do konce srpna do sněmovny.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.