Novým generálním ředitelem Tesca Clarke

16. 8. 2005 10:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým generálním ředitelem akciové společnosti Tesco Stores, jež v České republice provozuje maloobchodní síť obchodních domů a hypermarketů, se koncem srpna stane Philip James Clarke (47). V čele firmy vystřídá Davida Turnera, který se po pětiletém působení v České republice vrací do Velké Británie, kde povede síť obchodů One Stop.
Clarke ve společnosti Tesco pracuje 31 let. Do firmy nastoupil přímo ze střední školy a převážnou část své kariéry strávil v provozu. Začínal přímo v obchodu, ale postupně se vypracoval na manažera obchodu, oblastního ředitele a poté na provozního ředitele společnosti.
Podílel se také na přípravě otevírání nových obchodů a vedl program, který změnil řízení a hodnocení činnosti jednotlivých oddělení ve firmě. Šest měsíců předtím, než přišel do České republiky, pracoval na vytvoření nového formátu obchodů, které v budoucnu budou tvořit zásadní podíl v maloobchodní síti Tesco.
Společnost Tesco Stores vstoupila na český trh v roce 1996 a v současné době provozuje v České republice šest obchodních domů a 21 hypermarketů. Se svými téměř 8000 zaměstnanci patří Tesco k největším zaměstnavatelům v České republice.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.