Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Největší kabelové televizi USA se dařilo

Redakce MAM3. 8. 2005

Čistý zisk společnosti Comcast Corp., největšího provozovatele kabelových televizí ve Spojených státech, vzrostl ve druhém čtvrtletí o 64 procent na 430 milionů dolarů. O růst se zasloužily především nové digitální videoprodukty, jak sdělila firma. Tržby Comcast stouply o 10,5 procenta na 5,6 miliardy dolarů. Výsledky překonaly odhady finančních trhů, a akcie firmy tak vzrostly o 2,5 procenta.
Investory potěšil i údaj, podle něhož se počet uživatelů nových služeb digitálního videa za čtvrtletí zvýšil o 284 tiísc. To bylo zhruba o 100 tisíc více, než čekali analytici. Naproti tomu se mírně zpomalilo nabírání nových uživatelů vysokorychlostního přístupu na internet na 297 tisíc ze 327 tisíc o rok dříve.
Motorem růstu počtu nových uživatelů digitálních videoslužeb bylo pořizování digitálních rekordérů a produktů s vysokým rozlišením. Počet uživatelů základních videoslužeb však klesl o 77 tisíc, a Comcast tak měl na konci čtvrtletí 21,4 milionu těchto zákazníků.
Kabeloví operátoři v USA se nyní snaží konkurovat telefonním společnostem, expandujícím na jejich pole, nabídkou digitálních telefonních služeb. Comcast zde zatím velký průlom nezaznamenal, firma však plánuje rozjet tuto službu naplno ve druhém pololetí tohoto roku.

×

Tomáš Hanák bude na Primě moderovat talkshow

Starší článek

Universal Music loni zůstal největším světovým vydavatelem hudby

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více