Největší kabelové televizi USA se dařilo

3. 8. 2005 09:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čistý zisk společnosti Comcast Corp., největšího provozovatele kabelových televizí ve Spojených státech, vzrostl ve druhém čtvrtletí o 64 procent na 430 milionů dolarů. O růst se zasloužily především nové digitální videoprodukty, jak sdělila firma. Tržby Comcast stouply o 10,5 procenta na 5,6 miliardy dolarů. Výsledky překonaly odhady finančních trhů, a akcie firmy tak vzrostly o 2,5 procenta.
Investory potěšil i údaj, podle něhož se počet uživatelů nových služeb digitálního videa za čtvrtletí zvýšil o 284 tiísc. To bylo zhruba o 100 tisíc více, než čekali analytici. Naproti tomu se mírně zpomalilo nabírání nových uživatelů vysokorychlostního přístupu na internet na 297 tisíc ze 327 tisíc o rok dříve.
Motorem růstu počtu nových uživatelů digitálních videoslužeb bylo pořizování digitálních rekordérů a produktů s vysokým rozlišením. Počet uživatelů základních videoslužeb však klesl o 77 tisíc, a Comcast tak měl na konci čtvrtletí 21,4 milionu těchto zákazníků.
Kabeloví operátoři v USA se nyní snaží konkurovat telefonním společnostem, expandujícím na jejich pole, nabídkou digitálních telefonních služeb. Comcast zde zatím velký průlom nezaznamenal, firma však plánuje rozjet tuto službu naplno ve druhém pololetí tohoto roku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.