Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Návrhář Wesetly zavádí svou značku do Česka

Redakce MAM16. 8. 2005

Americký návrhář Michael Wesetly zavádí svou značku do Česka. Poprvé svou kolekci pánské módy vyrobené speciálně pro český trh předvede na veletrhu Styl a Kabo příští týden v Brně.
Výrobky pod značkou Michael Wesetly Clothing jsou čistě americké. “Vše včetně materiálů je vyrobeno v USA,” řekl Wesetly s tím, že tak zákazník firmy kupuje styl a nemusí si dělat starosti s kvalitou. Muži v Česku podle něj na rozdíl od žen zatím nemají příliš velký výběr v módě, a to chce jeho firma změnit.
Vedle Wesetlyho budou své kolekce na veletrhu Styl a Kabo, který začne v úterý 23. srpna na brněnském výstavišti, předvádět přední návrháři z Česka i okolních států. Zúčastní se například návrhářky Eva Janoušková a Daniela Flejšarová pod značkou E.daniely, Helena Fejková, Eva Brzáková, Pavel Jevula a Petr Klouda. Z Německa přijede například Ricky Schuchmannová.
Veletrh potrvá od úterý do čtvrtka. V jeho rámci mohou návštěvníci zhlédnout 20 denních a tři večerní přehlídky. Těšit se mohou na známé modelky včetně Miss ČR 2004 Jany Doležalové.
Vstupné na veletrh stojí 25. srpna, kdy je otevřeno pro veřejnost, 140 korun. Vedle přehlídek na veletrhu najdou návštěvníci stánky 700 firem z 23 zemí světa. Pořadatel očekává jako každoročně kolem 17 000 návštěvníků.

×

Novým generálním ředitelem Tesca Clarke

Starší článek

Člověk v tísni školí irácké novináře

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Zprávy

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více