Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na trh vstoupí nový nedělník, jmenuje se Aha Sport!

Redakce MAM5. 8. 2005

Aha!.jpg ()Trh nedělních deníků se rozšíří o další nový titul. S nedělníkem nazvaným Aha Sport! přijde poprvé v neděli 14. srpna vydavatelství Ebika, které již má ve svém portfoliu nedělník Aha!. Jak už název nového nedělníku napovídá, Aha Sport! se bude zabývat převážně tematikou sportu a auto-moto.
Aha Sport bude vycházet ve stejném formátu jako Aha!, prodávat se bude za 7,50 Kč. Podle jednatele vydavatelství Sebastiana Pawlowského je toto rozhodnutí v souladu se strategií rozšiřovat značku Aha! “Dospěli jsme k závěru, že navzdory silnému sportovnímu zpravodajství v Nedělním světě a Aha! stále existuje skupina čtenářů, která o víkendu postrádá více informací ze sportovního dění,” zdůvodnil M&M krok vydavatelství Sebastian Pawlowski.
Jak již M&M několikrát informoval, trh nedělníků výrazně ožil v loňském roce, kdy začaly vycházet dva nové tituly: Nedělní svět (Mediacop) a bulvární Aha!, které tak doplnily do té doby jediný vycházející nedělník Nedělní Blesk. Ten je nejprodávanějším nedělníkem, podle posledních údajů ABC ČR za červen se jej v průměru prodalo 327 tisíc, prodeje Nedělního světa, který na jaře prošel relaunchem v současnosti dosahují 32 tis. výtisků a Aha! se v červnu prodalo přes 112 tis. výtisků.

×

DPA: Firmy Lidl a Aldi vládnou zemi labužníků

Starší článek

Julius Meinl založil první pražírnu kávy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více