Moskevský starosta chce protirevoluční TV kanál

18. 8. 2005 10:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Moskevský starosta Jurij Lužkov se rozhodl spustit nový televizní kanál v rámci úsilí zabránit „oranžovým náladám“ po loňské změně moci na Ukrajině, které mezi mladými Rusy rostou, informoval deník Kommersant. Moskevský starosta Jurij Lužkov se rozhodl spustit nový televizní kanál v rámci úsilí zabránit „oranžovým náladám“ po loňské změně moci na Ukrajině, které mezi mladými Rusy rostou, informoval deník Kommersant. Podle deníku je televizní kanál jen částí rozsáhlé kampaně, při níž se moskevský starosta zaměřil na mládež. Projekt oficiálně začal začátkem července, kdy Lužkov podepsal usnesení o založení mládežnického hnutí Občanská změna. Nový televizní kanál s pracovním názvem Mladá Moskva by měl začít vysílat počátkem ledna 2006.

-tasr, zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.