Mediatel posílil komunikaci

17. 8. 2005 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelská společnost MEDIATEL posílila komunikaci a marketing. Do funkce ředitelky marketingové komunikace nastoupila 1. srpna Adéla Kubíčková, nově vzniklý útvar telemarketingu povede Milan Dorko a nový útvar komunikace Jana Fořtová. Kubíčková dříve pracovala jako manažerka internetu vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 a poté v marketingu TELE 2. V minulosti byla rovněž vedoucí terénního programu organizace DROP IN a mluvčí organizace Děti Země.
Třiačtyřicetiletý Dorko, pod jehož vedení nyní spadá oddělení Direct Marketing, Telefonní prodej Praha a Zákaznický servis, přišel do Mediatelu z ČSA. Předtím zastával manažerské funkce v Českém Telecomu.
Fořtová pracuje ve společnosti Mediatel od roku 1991. Předtím působila v Ochranném svazu autorském a v zahraniční redakci tehdejší Československé televize. Nový útvar komunikace Mediatelu, který vede, má na starosti veškeré aktivity spojené s interní a externí komunikací firmy.
Společnost Mediatel, s.r.o. byla založena v roce 1991 a vydává Zlaté stránky a specializované katalogy a databáze. Je součástí vydavatelské skupiny YBR Group, která sdružuje společnosti poskytující databázové služby v Rakousku, Polsku, Nizozemsku, Finsku, České republice a Slovensku. Firma má více než 600 zaměstnanců. Zisk před zdaněním se loni pohyboval kolem 55 milionů korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.