Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mediatel posílil komunikaci

Redakce MAM17. 8. 2005

Vydavatelská společnost MEDIATEL posílila komunikaci a marketing. Do funkce ředitelky marketingové komunikace nastoupila 1. srpna Adéla Kubíčková, nově vzniklý útvar telemarketingu povede Milan Dorko a nový útvar komunikace Jana Fořtová. Kubíčková dříve pracovala jako manažerka internetu vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 a poté v marketingu TELE 2. V minulosti byla rovněž vedoucí terénního programu organizace DROP IN a mluvčí organizace Děti Země.
Třiačtyřicetiletý Dorko, pod jehož vedení nyní spadá oddělení Direct Marketing, Telefonní prodej Praha a Zákaznický servis, přišel do Mediatelu z ČSA. Předtím zastával manažerské funkce v Českém Telecomu.
Fořtová pracuje ve společnosti Mediatel od roku 1991. Předtím působila v Ochranném svazu autorském a v zahraniční redakci tehdejší Československé televize. Nový útvar komunikace Mediatelu, který vede, má na starosti veškeré aktivity spojené s interní a externí komunikací firmy.
Společnost Mediatel, s.r.o. byla založena v roce 1991 a vydává Zlaté stránky a specializované katalogy a databáze. Je součástí vydavatelské skupiny YBR Group, která sdružuje společnosti poskytující databázové služby v Rakousku, Polsku, Nizozemsku, Finsku, České republice a Slovensku. Firma má více než 600 zaměstnanců. Zisk před zdaněním se loni pohyboval kolem 55 milionů korun.

×

Nezátkovat víno korkem už není ve Francii tabu

Starší článek

V Ostrově se bude soutěžit o cenu Oty Hofmana

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Birell

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní oborové soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Lidé

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více