Vydavatelská společnost MEDIATEL posílila komunikaci a marketing. Do funkce ředitelky marketingové komunikace nastoupila 1. srpna Adéla Kubíčková, nově vzniklý útvar telemarketingu povede Milan Dorko a nový útvar komunikace Jana Fořtová. Kubíčková dříve pracovala jako manažerka internetu vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 a poté v marketingu TELE 2. V minulosti byla rovněž vedoucí terénního programu organizace DROP IN a mluvčí organizace Děti Země.
Třiačtyřicetiletý Dorko, pod jehož vedení nyní spadá oddělení Direct Marketing, Telefonní prodej Praha a Zákaznický servis, přišel do Mediatelu z ČSA. Předtím zastával manažerské funkce v Českém Telecomu.
Fořtová pracuje ve společnosti Mediatel od roku 1991. Předtím působila v Ochranném svazu autorském a v zahraniční redakci tehdejší Československé televize. Nový útvar komunikace Mediatelu, který vede, má na starosti veškeré aktivity spojené s interní a externí komunikací firmy.
Společnost Mediatel, s.r.o. byla založena v roce 1991 a vydává Zlaté stránky a specializované katalogy a databáze. Je součástí vydavatelské skupiny YBR Group, která sdružuje společnosti poskytující databázové služby v Rakousku, Polsku, Nizozemsku, Finsku, České republice a Slovensku. Firma má více než 600 zaměstnanců. Zisk před zdaněním se loni pohyboval kolem 55 milionů korun.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).