Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Media projekt míří k rozpadu

Redakce MAM22. 8. 2005

Možnost, že by se rozpadl Media projekt, největší mediální výzkum v ČR používaný jako jednotná měna pro měření čtenosti tisku a poslechovosti rozhlasu, se přiblížila realitě. Vydavatelé totiž nejsou nadšeni z vyjádření rozhlasové sekce, na jejíž verdikt se dosud čekalo. Rozhlasová sekce preferuje pokračovat ve společném papírovém Media projektu. Vydavatelé si však již odhlasovali přechod na novou metodu CAPI dotazování pomocí počítače, protože k papírovému Media projektu mají výhrady. Rádia by s přechodem na CAPI dotazování souhlasila v případě, že by byla dotazována jako první, tedy před tiskovými médii. Vydavatelům se ale tento závěr nelíbí a podle prozatímních reakcí může být důvodem k rozpadu Media projektu. Unie vydavatelů nyní zvažuje další postup, podstatný pro další vývoj bude také finanční aspekt. Tisková média přispívají v současnosti na Media projekt cca 13 mil. Kč ročně. Samostatný výzkum pro tisk novou metodou CAPI by podle dostupných informací vyšel na cca 20 mil. Kč ročně. O kalkulaci samostatného rozhlasového výzkumu metodou CATI přes telefon požádala realizátory rozhlasová sekce.*

×

Media projekt míří k rozpadu

Starší článek

Firmu SBS Broadcasting koupí investoři Permira a KKR

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více