Lidovky.cz se na podzim změní

10. 8. 2005 12:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Lidovky.cz Internetový zpravodajský server Lidovky.cz se k 1. listopadu 2005 změní. Nebude už součástí portálu Centrum.cz a stane se svébytným projektem mediální skupiny Mafra.
„Po dvou letech úspěšné spolupráce s Centrem a po úspěšném relaunchi deníku Lidové noviny letos v dubnu jsme se rozhodli jít vlastní cestou,“ řekl Veselin Vačkov, šéfredaktor Lidových novin a člen představenstva LN, a.s.
„Lidovky.cz by se měly vyvíjet podobným směrem jako tištěné Lidové noviny. Čtenáři by v nich měli najít více vědy, více kultury, více názorů a diskusí. Chceme také ještě prohloubit zpravodajskou hodnotu webu, zrychlit zobrazování stránek a zvýšit uživatelský komfort. Měl by to být server pro náročnější čtenáře. Máme s Lidovkami.cz větší ambice, než je pouhá součást internetového portálu,“ uvedl dále Vačkov.
Lidovky.cz se tak od listopadu představí v novém, moderním layoutu výhradně na doméně www.lidovky.cz.
Prodej reklamního prostoru na Lidovky.cz bude od listopadu zajišťovat obchodní oddělení MAFRA, a.s., které se nyní stará o prodej inzerce na zpravodajském portálu iDNES.
„Zařazení serveru Lidovky.cz do mediální skupiny Mafra je logickým krokem, kterým chceme po začlenění ostatních nových médií do skupiny dokončit sjednocení a koordinaci prodeje inzerce,“ řekl ředitel multimediální divize MAFRA Stanislav Holec.
Lidovky.cz vznikly jako zpravodajský server Lidových novin v červnu 2000. V roce 2003 začaly spolupracovat s portálem Centrum. V červnu 2005 ho navštívilo téměř půl milionu čtenářů (zdroj: oficiální audit Netmonitor – Sdružení pro internetovou reklamu).

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení