Kniha CK Fischer: VIP léto aneb Co všechno se může stát na dovolené

1. 8. 2005 00:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

CK Fischer vydala knihu VIP léto aneb Co všechno se může stát na dovolené s příběhy a zážitky slavných osobností z jejich dovolené u moře. Křtilo se v havajském Aloha baru v Praze mořskou vodou.


ficher1.jpg ()


Knihu pokřtili (zleva): Standa Dolinek, Ondřej Brzobohatý, Josef Klír, Lucie Borhyová, Kateřina Stočesová, Aleš Cibulka, Gábina Partyšová, Miloslav Vyhnal, předseda představenstva CK Fischer, Jiří Jelínek, výkonný ředitel CK Fischer, a Hanka Kousalová.


fischer2.jpg ()


Lucie Borhyová kontroluje, zda bude křtít opravdu mořskou vodou.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.