Národní značku kvality Klasa získalo dalších 86 výrobků od 24 firem. Ocenění, jež českým producentům potravin uděluje Státní zemědělský a intervenční fond (SZIF), jim předali na výstavě Země živitelka v Českých Budějovicích premiér Jiří Paroubek a ministr zemědělství Petr Zgarba. Prestižní známka tak nyní patří již 722 výrobkům od 130 producentů.
Značka Klasa by měla propagovat české potraviny, a pomoci tak českým podnikatelům v evropské konkurenci. Udělována je od roku 2003. Mezi nově oceněnými výrobci jsou mlékárny, masny, výrobci mouky, ale například i výrobce medu z Moravy. Nejčastěji oceňovanými produkty jsou uzeniny, pečivo, sýry či jogurty.
Na propagaci známky letos stát vyčlenil 130 milionů korun. Nyní podporu zvýšil o dalších 39 milionů, které SZIF využije na silnější reklamní kampaň. „K navýšení rozpočtu jsme přistoupili s cílem zvýšit propagaci značky Klasa v regionech,“ uvedla ředitelka odboru pro marketing SZIF Erika Havlasová. Zájem o produkty Klasa roste podle ní nejen u spotřebitelů, ale i u velkých obchodních řetězců. bej fcz
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?