Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Inzertní přebaly deníků jsou výjimkou jen pro velké příležitosti

Redakce MAM15. 8. 2005

Čtenáři Mladé fronty Dnes a Lidových novin našli 12. srpna ve stáncích a svých poštovních schránkách své deníky v netradiční podobě. První dva sešity obou deníků měly na sobě inzertní přebaly, které z poloviny zakrývaly titulní strany deníků i jejich druhého sešitu. Takový formát, kterým T-Mobile slavil prvenství v počtu zákazníků podle počtu SIM karet, je podle zástupců vydavatele výjimečný a mimořádný. Tomu také odpovídá vysoká pořizovací cena.
“Takový formát se nepoužívá často, protože je exkluzivní, a nechceme tím také čtenáře zatěžovat každý den. Tím by to ztratilo kouzlo,” řekl zástupce ředitele inzerce mediální skupiny Mafra Petr Stuchlík. Mafra takový inzertní prostor zadavatelům nabídla teprve potřetí od loňského dubna, kdy formát zavedla.
Vždy jej k prezentaci využily velké firmy, poprvé to byla Česká spořitelna, podruhé Eurotel. V jednom případě také vyšly deníky zabalené do úplné dvoustrany, která měla podobu plakátu s automobilem Škoda.
Cena takových inzerátů se šplhá do statisíců korun. Podle ceníku inzerce na internetových stránkách Mafry je možné pořídit čtyřbarevný celostránkový inzerát v obou denících zároveň od 700 000 korun. “Toto je pak exkluzivní formát, takže cena je podstatně vyšší,” uvedl Stuchlík s tím, že konkrétní cenu nelze sdělit.
Podle ředitele inzerce deníku Právo Jiřího Bareše tento list takový způsob prezentace svým klientům nenabízí. Důvodem jsou například jiné technické možnosti tiskáren, v nichž se deníky tisknou. “Na titulní stránce ale poskytujeme nějaký menší, třeba i netradiční reklamní prostor,” řekl Bareš.
Deník tak v minulosti čas od času vyšel s úzkým inzertním pruhem přes celou šířku hlavní strany. Takový formát je rovněž poskytován “vysokoobjemovým” klientům, a to nepříliš často. “Ztratilo by to efekt a s titulní stranou se navíc musí velmi opatrně,” podotkl Bareš.
Inzertní přebaly pro jediného zadavatele v minulosti využilo i vydavatelství Economia. Letošní devatenácté číslo odborného týdeníku Marketing&Media překrývala dvoustrana s reklamními články ve stejné grafice jako celý časopis. Inzertní projekt si zaplatil největší vyhledávací portál Seznam.cz poté, co 19. dubna překročil denní počet unikátních návštěvníků serveru hranici jednoho milionu.

×

Prima spustila reality show

Starší článek

Nova s podzimními plány

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více