Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Gore zahájil vysílání televize Current

Redakce MAM3. 8. 2005

Current, k níž má v USA přístup na 20 milionů diváků, nabízí podle Gorea divákům v kategorii 18 až 34 let “vzájemnou konverzaci”. Vysílá vlastní reportáže a také divácké příspěvky, které trvají několik vteřin až 15 minut. Tyto divácké příspěvky by měly tvořit asi čtvrtinu vysílacího času.
Mezi prvními byly šoty o lidech, kteří hledají vzrušení seskoky ze skal na padácích, či o úloze sexu a drog v soukromém životě Íránců. První den Current TV vysílala i reportáže o módě, seznamování, cestování, zábavě a zpravodajství.
Současně se opakovaně obracela mladé lidi, kteří se ve velké míře zaměřují na video hry a další digitální média a ztrácejí zájem o tradiční televize i kabelové stanice. “Pokud si myslíte, že televize za nic nestojí … nebo, že byste to uměli líp, tak jste na správném místě,” sdělovala divákům moderátorka.
Na setkání televizních kritiků sedmapadesátiletý Gore v červenci řekl, že Current “se obrací na tuto novou generaci vybavenou digitálními nástroji – malými a dobrými kamerami a střihačskými programy v laptopech , aby dělali opravdovou televizi”. “Tato generace chce svá média ovládat,” řekl.
Televize bude také spolupracovat s populárním internetovým vyhledávačem Google. Gore stál v čele skupiny investorů, která loni v květnu koupila od společnosti Vivendi Universal za 70 milionů dolarů podnik Newsworld International.

×

Universal Music loni zůstal největším světovým vydavatelem hudby

Starší článek

Delvita má nového šéfa

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více