Frekvence 1 má nový web

16. 8. 2005 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rozhlasová stanice Frekvence 1 má nový web. Největší změnou je inovace vizuální stránky. Vše o vysílaném programu lze najít v sekci Program, v sekci Soutěže se lze dozvědět, o jaké ceny se ve vysílání právě hraje, v Akcích stanice nabízí tipy na nová CD, DVD, filmy, festivaly a další kulturní události, které jsou nějakým způsobem spojeny s Frekvencí 1.
V novém elektronickém obchodě lze nakoupit CD a DVD s významnou slevou proti běžné obchodní síti a v sekci Loga a melodie jsou různá zpestření pro mobilní telefon, navíc vesměs s vazbou na Frekvenci 1.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.