For Arch s novinkami a větší propagací
Tradiční podzimní stavební veletrh For Arch společnosti ABF se snaží více zviditelnit. Podle Martina Zilvara, PR manažera ABF, investovala firma do reklamy víc než loni. Rozdělení prostředků a použití médií odmítl Zilvar zveřejnit, nicméně na otázky ohledně mediamixu odpověděl, že stěžejními nástroji bude letos directmailová kampaň pro vystavovatele a televizní pro návštěvníky. “Očekáváme tak zvýšený zájem návštěvníků,” prohlásil. Těch vloni přišlo přes 100 tisíc, jako vystavovatelů se zúčastnilo 1015 firem ze 12 států. “Co se týká počtu vystavovatelů, letošní rok by měl být velmi podobný tomu loňskému,” doplnil Zilvar. Mezi zásadní novinky patří projekt Inteligentní budovy a telekomunikace, který je určen výrobcům, investorům, ale především developerům. Letos bude také doprovodný program poprvé rozšířen o odborné konference.