Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Eurotel kontruje proti “děkovací” kampani T-Mobilu vlastní akcí

Redakce MAM22. 8. 2005

Mobilní operátor Eurotel kontruje proti reklamní “děkovací” kampani T-Mobilu vlastní akcí. T-Mobile za pomocí inzerátů od minulého pátku děkuje svým klientům za to, že je jedničkou na trhu v počtu zákazníků podle SIM karet. Dnes se v některých denících objevily barevné celostránkové inzeráty, které mají veřejnost přesvědčit, že skutečnou jedničkou na trhu je Eurotel.
“Ano, je to reakce na aktivity konkurence a její zavádějící tezi o prvenství. Společnost Eurotel i nadále zůstává jedničkou na českém mobilním trhu,” sdělil mluvčí Eurotelu Pavel Kaidl. Podle něj vedoucí pozice nespočívá v počtu rozdaných SIM karet, ale je to celý soubor ukazatelů, například finanční výsledky, počet tarifních zákazníků, šíře a kvalita nabízených služeb a produktů či kvalita sítě a její dostupnost. A v tom je podle Kaidla Eurotel stále před konkurencí.
V Mladé frontě Dnes (MfD) a Hospodářských novinách (HN) vyšel v pátek “seriál” tří celostránkových na sebe navazujících inzerátů Eurotelu. Cena jednoho takového reklamního sdělení přitom podle ceníkových cen MfD v páteční den činí téměř 600 000 korun, v HN je to zhruba o třetinu méně. “Cena za tuto kampaň odpovídá dlouhodobým cenám, obvyklým při našem objemu inzerce v daných médiích,” uvedl Kaidl; cenu, kterou Eurotel za kampaň vydá, nesdělil.
T-Mobile v minulých dnech oznámil, že se stal lídrem trhu mobilních operátorů na základě počtu SIM karet. Na konci pololetí činil počet jeho zákazníků podle údajů firmy 4,46 milionu. Proti Eurotelu, se kterým volá 4,42 milionu klientů, tak měl T-Mobile ještě o 40 tisíc lidí více. Třetí Oskar evidoval koncem pololetí 1,951 milionu zákazníků.
Po oznámení se T-Mobilu pustil ihned do děkovací kampaně. V denících MfD a Lidové noviny si například v pátek 12. srpna zaplatil zřídka užívaný reklamní formát v podobě inzertního přebalu, který z poloviny zakrýval titulní strany deníků.

×

Nová média v USA na vzestupu

Starší článek

Obce budou moci zakázat pouliční reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více