Eurotel kontruje proti „děkovací“ kampani T-Mobilu vlastní akcí

22. 8. 2005 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Mobilní operátor Eurotel kontruje proti reklamní „děkovací“ kampani T-Mobilu vlastní akcí. T-Mobile za pomocí inzerátů od minulého pátku děkuje svým klientům za to, že je jedničkou na trhu v počtu zákazníků podle SIM karet. Dnes se v některých denících objevily barevné celostránkové inzeráty, které mají veřejnost přesvědčit, že skutečnou jedničkou na trhu je Eurotel.
„Ano, je to reakce na aktivity konkurence a její zavádějící tezi o prvenství. Společnost Eurotel i nadále zůstává jedničkou na českém mobilním trhu,“ sdělil mluvčí Eurotelu Pavel Kaidl. Podle něj vedoucí pozice nespočívá v počtu rozdaných SIM karet, ale je to celý soubor ukazatelů, například finanční výsledky, počet tarifních zákazníků, šíře a kvalita nabízených služeb a produktů či kvalita sítě a její dostupnost. A v tom je podle Kaidla Eurotel stále před konkurencí.
V Mladé frontě Dnes (MfD) a Hospodářských novinách (HN) vyšel v pátek „seriál“ tří celostránkových na sebe navazujících inzerátů Eurotelu. Cena jednoho takového reklamního sdělení přitom podle ceníkových cen MfD v páteční den činí téměř 600 000 korun, v HN je to zhruba o třetinu méně. „Cena za tuto kampaň odpovídá dlouhodobým cenám, obvyklým při našem objemu inzerce v daných médiích,“ uvedl Kaidl; cenu, kterou Eurotel za kampaň vydá, nesdělil.
T-Mobile v minulých dnech oznámil, že se stal lídrem trhu mobilních operátorů na základě počtu SIM karet. Na konci pololetí činil počet jeho zákazníků podle údajů firmy 4,46 milionu. Proti Eurotelu, se kterým volá 4,42 milionu klientů, tak měl T-Mobile ještě o 40 tisíc lidí více. Třetí Oskar evidoval koncem pololetí 1,951 milionu zákazníků.
Po oznámení se T-Mobilu pustil ihned do děkovací kampaně. V denících MfD a Lidové noviny si například v pátek 12. srpna zaplatil zřídka užívaný reklamní formát v podobě inzertního přebalu, který z poloviny zakrýval titulní strany deníků.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení