Delvita má nového šéfa

3. 8. 2005 09:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dirk van den Berghe působí jako viceprezident belgické maloobchodní skupiny Delhaize Group pro nové a rozvíjející se trhy. Jiří Charvát bude nyní v české Delvitě působit na postu výkonného ředitele informatiky, logistiky a zásobovacího řetězce.
„Delvita je i nadále na jednom z nejživějších a nejnáročnějších trhů v Evropě. Další budování konkurenceschopnosti bude vyžadovat také intenzivní vedení a bohaté zkušenosti v oblasti informačních a logistických procesů. Proto se Jiří (Charvát) bude nyní věnovat právě této problematice,“ uvedl Berghe v tiskové zprávě zaslané ČTK.
Charvát nastoupil do funkce generálního ředitele Delvity před dvěma roky a poté zahájil restrukturalizaci tohoto obchodního řetězce. Součástí bylo uzavření neziskových prodejen či expanze nového formátu prodejen Delvita City.
Delvita má v ČR 92 prodejen a je součástí belgické skupiny Delhaize Group, která ve světě provozuje více než 2500 prodejen, v nichž zaměstnává přes 142 tisíc lidí. Roční obrat skupiny se pohybuje kolem 18,8 miliardy eur.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.