Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Blesk a Radiožurnál na špici Media projektu

Redakce MAM4. 8. 2005

Deník Blesk si podle aktuálních výsledků výzkumu Media projekt za 1. pololetí letošního roku upevnil pozici nejčtenějšího celostátního deníku. Ve sledovaném období jej četlo 1,498 milionu čtenářů. Oproti stejnému období loni si Blesk velmi nepatrně polepšil (+ 8 tisíc čtenářů). Druhá v pořadí Mladá fronta Dnes vykázala čtenost 1,187 mil. čtenářů, ve srovnání s loňským prvním pololetím jde o mírný pokles (-14 tis. čtenářů).
Čtenost celostátních deníků je v zásadě stabilní, větší než 10% pokles čtenosti se v meziročním srovnání dotkl Práva (-84 tis.) a Hospodářských novin (-26 tis.). Právo je třetím nejčtenějším celostátním deníkem, když jej ve sledovaném období četlo 536 tis. čtenářů. Následují Lidové noviny (330 tis.) s 5% nárůstem oproti loňsku a Sport (268 tis.), kterému však čtenost poklesla. HN čte 184 tis. čtenářů.
Nejčtenějšími regionálními deníky jsou Západočeské deníky Bohemia (196 tis. čtenářů), těsně za nimi stojí Východočeské deníky Bohemia (193 tis.) a Severočeské deníky Bohemia (193 tis.), které si z regionálních deníků připsaly nejvyšší meziroční růst. Naopak čtenost z této skupiny titulů nejvíce poklesla Středomoravským a Východomoravským deníkům Bohemia. Alespoň jeden regionální deník si přečetlo 1,375 mil. čtenářů.
Z časopisů mají nejvyšší podíl na čtenosti tituly společenské. Zde patří první místo dlouhodobě Nedělnímu Blesku (aktuální čtenost 890 tis.), což je oproti loňskému prvnímu pololetí pokles o 30 tis. čtenářů. Větší nárůsty si ale z první desítky nejčtenějších připsaly druhý Rytmus života (celková čtenost 617 tis. čtenářů), oproti loňsku si také polepšily Reflex (+ 44 tis. čtenářů) a 100+1 (+43 tis. čtenářů). Naopak klesá čtenost bulvárních týdeníků.
Mezi tituly životního stylu vede Marianne (152 tis.) před Elle (151 tis.) a Cosmopolitanem (126 tis.). Ženským titulům dominuje Vlasta (654 tis.), Chvilka pro tebe (529 tis.) a Žena a život (529 tis.).
Nejposlouchanější celoplošnou rozhlasovou stanicí zůstává ČRo1-Radiožurnál (886 tis. posluchačů), i když ve srovnání s loňským pololetím jeho poslechovost mírně poklesla. Na záda mu již výrazně dýchá Frekvence 1 (878 tis.), která oproti loňsku nabrala 45 tis. posluchačů a v podílu na trhu se dokonce dostala před Radiožurnál. Podíl Frekvence 1 představuje 12,2 %, podíl Radiožirnálu 11,3 %. Naopak posluchače meziročně ztratilo Radio Impuls (-56 tis.), s celkovou poslechovostí 788 tis. je třetí nejposlouchanější celoplošnou stanicí. Stále pak pokračuje nárůst Evropy 2 (684 tis.), která ve srovnání s loňským pololetím přibrala 104 tis. posluchačů.

×

Polská Agora více než zdvojnásobila zisk

Starší článek

Ringier na Slovensku chce vydávat nedělník

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více