Ahold a Lidl s out-of-home
Nový dlouhodobý kontrakt o pronájmu in- a outdoorových reklamních nosičů podepsala společnost Ahold s firmou IMIGe. Ta tak nabídne nejen plochy v řetězci Hypernova, ale nově také v síti supermarketů Albert. “Existující portfolio reklamních nosičů bude rozšířeno o nová atraktivní média, která IMIGe již úspěšně nabízí v Evropě v řetězcích patřících Aholdu,” uvedla PR manažerka IMIGe ČR Andrea Jandová. Půjde např. o formáty entrance a exit gates, shopping trolley sheltery (reklama na přístřešcích pro nákupní vozíky), shelf stoppery a také in-store TV. Od září nabídne IMIGe nový atraktivní reklamní nosič také v řetězci Lidl. Formát roll poster shop 3M disponuje viditelnou reklamní plochou 2540×1250 mm a minimální dobou expozice 10 sekund.
-Martin Schreier-
Podobné zprávy

Konference Digimedia se přesouvá na září

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem
