Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vzniká nový časopis o architektuře

Redakce MAM25. 7. 2005

Dosavadní šéfredaktor měsíčníku Architekt Jiří Horský zakládá nový časopis o architektuře. První číslo periodika s názvem Architektura má vyjít na podzim. Horský řekl, že od července přestává vést Architekta, jeho dosavadní tým přechází s ním do nového projektu.
Architekt pět let vznikal ve společnosti J.H. & Archys, která měla s Obcí architektů uzavřenu časově omezenou dohodu. Vypršela tento měsíc a Obec architektů chce časopis vydávat dál sama. Redakční rada časopisu Architekt napsala v dubnu otevřený dopis, ve kterém vyjádřila své obavy o další osud tohoto periodika.
Členové rady se obávali, že Obec architektů důrazem na komerční úspěch časopisu ohrožuje jeho odbornost a nezávislost, a požadovali, aby příjmy z obchodní činnosti zůstávaly uvnitř časopisu. Obec architektů se tehdy bránila a tvrdila, že nároky na ekonomickou úspěšnost měsíčníku nemusejí vést k ohrožení jeho kvality.
Obec tvrdí, že časopis Architekt je “významným, nikoli však jediným prostředkem k naplňování jejích cílů”. Podle ní je ale jedním z mála prostředků, které k “naplňování těchto cílů daných stanovami zajišťují a budou zajišťovat příjmy”.
Nedávný návrh společnosti J.H. & Archys na rozdělení agendy na odbornou, kterou by zajišťovala společnost J.H. & Archys, a ekonomicko-provozní, zajišťovanou Obcí architektů, obec odmítla, řekl Horský.

×

Filmový kanál Film+ bude i v satelitní síti UPC Direct

Starší článek

Tesco otevře nové obchodní centrum v Praze

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více