Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výstava prací studentů designu

Redakce MAM20. 7. 2005

Jednoduché logo využívající tvar i barvy signálů na semaforu zvolil student pražské Vysoké školy uměleckoprůmyslové Michal Kopecký pro nový vizuální styl ministerstva dopravy. Poslal ho do soutěže Studentský design 2005 a vyhrál ji. Ministerstvo si ale vybralo jiný návrh.
Vítěznou práci i další oceněné návrhy vystavuje Designcentrum ve své pražské galerii v Mozarteu v Jungmannově ulici. Výstava bude otevřena do 31. srpna.
Kopecký studuje čtvrtý ročník Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace VŠUP u Rostislava Vaňka. Soutěžní návrh je jeho klauzurní prací. Porota ocenila zejména “originálnost nápadu a netradičnost jeho řešení”.
Motiv červeného a zeleného kolečka na semaforu, vyjadřující ve zkratce veškerou formu dopravy, logicky vychází z “řídícího postavení” zadavatele a kromě toho má podle poroty i eleganci, překvapení a vtip. Semafor ale na logu ministerstva nakonec blikat nebude, protože zadavatel dal přednost návrhu Kopeckého ročníkové spolužačky Věry Marešové, jež je autorkou nového loga města Brna.
Cenu určenou pro studenty vysokých uměleckých škol loni inicioval Michal Richtr, pedagog VŠUP a zakladatel Ogilvy CID, agentury specializované na corporate design, tedy vytváření jednotného firemního vizuálního stylu. Cenu založil s cílem propojovat studentská cvičení s potřebami praxe.
“Spousta skvělých grafických designérů není například vůbec zvyklá svoje návrhy přesvědčivě okomentovat. Domnívají se stále, že jejich návrh za ně mluví sám. To už ale dneska dávno neplatí,” říká Richtr.

×

Malí Američané se baví doma

Starší článek

Podíl na sledovanosti v hlavním čase poklesl jen ČT1

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více