Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vydavatelství EMI se spojilo s mexickou televizí

Redakce MAM22. 7. 2005

Třetí největší hudební vydavatelství na světě EMI Group se zaměřuje na španělsky mluvící hudební fandy. V těchto dnech oznámilo vytvoření nezvyklého joint venture s Grupo Televisa SA, největší společností vysílající ve španělském jazyce.
Nová nahrávací společnost Televisa EMI Music, která začne fungovat od 1. září, by se měla podílet na latinskoamerických operacích mateřské gramofirmy s mediální podporou mexické televize. Hlavními oporami Televisa EMI Music by se měly stát hvězdy z populárních “nekonečných” seriálů, které Grupo Televisa SA vysílá, jako jsou Rebelde nebo Complices al Rescate.
Kromě toho si EMI udrží v Mexiku svou dosavadní dceřinou firmu, která vydává nahrávky místním umělcům a měla by s Televisa EMI Music spolupracovat na některých projektech.
Podle čísel Mezinárodní federace fonografického průmyslu (IFPI) se velikost mexického trhu pohybovala v roce 2004 kolem 360 miliónů dolarů, což v porovnání s předchozím rokem představuje devítiprocentní růst.
EMI Group se nyní nachází v dobré kondici. Přispěly k tomu především poslední nahrávky skupin Coldplay a Gorillaz, které vyšly letos na jaře. Novinky Coldplay X&Y se dosud na celém světě prodalo kolem šesti miliónů kusů, Demon Days od Gorillaz si koupily dva milióny fandů. “Každý očekává, že to přispěje ke zvýšení zisků společnosti,” uvedl pro Bloomberg analytik Leigh Webb ze společnosti Panmure Gordon.

Hospodářské noviny, 22.7.2005, autor: (abo)

×

Poetická reklamní kampaň

Starší článek

Z bruslení je dobrý byznys

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Newsletter

Instagram bude filtrovat zprávy podle klíčových slov a emojis

Sociální sítě v poslední době čelí stále narůstajícímu tlaku na větší dohled nad škodlivým obsahem. Proti útočným zprávám nabídne Instagram lepší filtraci…
22. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více