Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Většina českých hospodyněk nemá důvěru k polotovarům

Redakce MAM13. 7. 2005

Většina českých hospodyněk nemá důvěru k polotovarům a hotovým jídlům. Odmítá je 18 procent, občas je použije 42 procent dotázaných s tím, že převážně vše připravují samy. Naopak 12 procent hospodyní používá polotovary často a dvě procenta si neumí vaření bez nich představit. Vyplývá to z výzkumu, který loni v Česku provedla firma Unilever s agenturou Opinion Window.
Češi podle průzkumu nejčastěji obědvají doma, a to nejen o víkendu, kdy doma připravené jídlo obědvá téměř 90 procent lidí, ale i v pracovní dny. V týdnu konzumuje domácí oběd víc než 55 procent populace. “Vysoké číslo je dosaženo jednak nezaměstnanými a důchodci, ale také lidé v práci často obědvají pokrmy připravené den předtím doma,” uvedl manažer výzkumu trhu a chování spotřebitelů Unileveru ČR Peter Hantych.
Obecně podle něj Češi dodržují tradiční rytmus snídaní, obědů a večeří proložených svačinami. Pokud jde o jídelníček, maso si o víkendu dopřává k obědu 43 procent lidí, nejčastěji drůbeží, následované vepřovým a hovězím. Velká část domácností rezignuje na polévku.
Výzkum se uskutečnil na reprezentativním vzorku 1200 domácností z celé České republiky. Kromě výzkumu také respondenti zaznamenávali do deníčků, kdy a co jedli. Vznikla tak databáze více než 80 000 obědů, večeří, snídaní a svačin.

×

V soutěži Firemní médium roku dvakrát zvítězil T-Mobile a Unibon

Starší článek

Colgate prodá severoamerickou divizi pro prášky na praní

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více