Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ve Slovenské televizi je stále častěji slyšet čeština

Redakce MAM20. 7. 2005

Podíl česky mluvených programů ve veřejnoprávní Slovenské televizi (STV) stále roste. Na prvním programu STV dosáhl již více než 14 procent a na druhém téměř 7,5 procenta. Podle slovenského listu Pravda proto Rada STV vedení stanice doporučila, aby se zahraniční pořady častěji vysílaly se slovenským dabingem.
Zatímco dva kanály STV vysílají v průměru 10,9 procenta česky mluvených programů, Česká televize vysílá jen 0,8 procenta programů ve slovenštině, připomíná list. V hlavním vysílacím čase je prý procentní poměr ještě vyšší. Ačkoli Rada STV již vedení televize doporučilo snížit počet programů v češtině, ředitel televize Richard Rybníček podle Pravdy uvedl, že mu zákon takovou povinnost neukládá.
Televizní rada prý navíc zjistila, že STV nejenom nakupuje česky mluvené programy, ale dokonce si na vlastní náklady objednává dabing v češtině. Podle Pravdy si stanice již v ČR zamluvila český dabing pro některé díly jednoho z amerických seriálů. “Je to levnější než na Slovensku,” tvrdil údajně Rybníček televizní radě. Zatímco komerční stanice mají v licenčních podmínkách stanovenou maximální hranici 20 procent pro češtinu, veřejnoprávní televize žádný limit nemá, připomíná deník.
“Nic proti česky dabovanému programu, někdy je skutečně lepší. Již ale neplatí, že český dabing je lepší vždy. Kromě toho mezi nepsané úkoly veřejnoprávních médií patří i zvyšování kvality domácího dabingu. Jak ho zlepšovat, pokud nedostává příležitost? A kdo jiný ji na Slovensku může dát, když ne televize?” táže se autor.

×

Pařížský obchodní dům Samaritaine bude šest let zcela uzavřen

Starší článek

Janeček: Detaily z hospodaření neukážu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více