Titul biopotravina roku

18. 7. 2005 10:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Letos popáté se domácí výrobci bioproduktů utkají v soutěži o „Českou biopotravinu roku“. V posledních letech se účastní vždy do dvou desítek firem a prestiž akce roste, protože výrobcům nabízí příležitost produkty zviditelnit, řekl Tom Václavík z agentury Green Marketing. Trh s biopotravinami v Česku roste, loni jeho obrat podle odhadů stoupl o 16 procent na více než 200 milionů korun.
„Titul Česká biopotravina roku rozhodně výrazně prospěl prodeji našeho bio uheráku,“ uvedl loňský vítěz Josef Sklenář z Jihlavy.
Uzávěrka přihlášek je koncem srpna, v září bude odborná porota vybírat nejlepší produkty. Soutěž vyvrcholí koncem září slavnostním vyhlášením a předáním hlavní ceny – šeku na 20 000 korun a práva užívat označení „Česká biopotravina roku 2005“ na vítězném výrobku. Klání je letos součástí akce Září – Měsíc biopotravin a ekologického zemědělství. Vyhlášena bude také nejlepší bioprodejna roku. Soutěž o Českou biopotravinu roku vyhlašuje Nadace Partnerství ve spolupráci s PRO-BIO svazem ekologických zemědělců.
Loni bylo v Česku 836 ekologických farem, což byl meziroční nárůst o 3,3 procenta. Počet bio výrobců stoupl během roku o 17 procent na 116. Plochy zařazené do systému ekologického zemědělství dosáhly 6,16 procenta z celkové výměry zemědělské půdy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.