TITULEK: Tipsport má celou Extraligu
Sázková společnost Tipsport prodloužila smlouvu s marketingovou agenturou BPA, zastupující nejvyšší hokejovou soutěž, a v nadcházejícím ročníku tak ponese česká extraliga jméno Tipsport. Zároveň se stala i hlavním sponzorem libereckého týmu Bílých tygrů. „Návštěvnost na hokeji stoupá, haly jsou modernější a partnerství se nám v posledních dvou letech osvědčilo,“ shrnul pro M&M důvody pro rozsáhlé sponzoringové aktivity Lubomír Ježek, ředitel pro vnější vztahy společnosti Tipsport. V minulém roce se díky přítomnosti českých hvězd z NHL zvýšila návštěvnost o 45 % a sledovanost v televizi o 18,75 %.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).