Tipsport má celou Extraligu

18. 7. 2005 00:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Tipsport má celou Extraligu
Sázková společnost Tipsport prodloužila smlouvu s marketingovou agenturou BPA, zastupující nejvyšší hokejovou soutěž, a v nadcházejícím ročníku tak ponese česká extraliga jméno Tipsport. Zároveň se stala i hlavním sponzorem libereckého týmu Bílých tygrů. „Návštěvnost na hokeji stoupá, haly jsou modernější a partnerství se nám v posledních dvou letech osvědčilo,“ shrnul pro M&M důvody pro rozsáhlé sponzoringové aktivity Lubomír Ježek, ředitel pro vnější vztahy společnosti Tipsport. V minulém roce se díky přítomnosti českých hvězd z NHL zvýšila návštěvnost o 45 % a sledovanost v televizi o 18,75 %.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.