Sušené polévky se přesunuly z kempových ohňů na plotny
Polévky v sáčku už nejsou pro Čechy především jídlem do přírody a na dovolenou, ale staly se běžnou součástí jídelníčku. Téměř 60 procent se jich konzumuje v domácnostech, vyplývá z průzkumu agentury Opinion Window. Asi 11 procent nakoupených polévek jedí lidé v práci a 32 procent mimo domov, nejčastěji v přírodě při campingu a aktivním trávení volného času. Přitom právě tato konzumace ještě před 15 lety silně převládala.
Rostoucí nároky na čas a aktivní životní styl se podle manažerky značky Knorr Radky Šimánkové projevují také ve způsobu stravování českých domácností, které se naučily více šetřit s časem na vaření. To se projevuje i v konzumaci instantních potravin. Sušené produkty jsou méně náročné na přípravu a zařadily se do běžného jídelníčku. “Tento trend se v našem stravování začal velmi silně projevovat v posledních letech,” uvedla Šimánková.
České hospodyňky si nejvíce oblíbily rajskou, slepičí, francouzskou a gulášovou polévku. U rajské je pro ně kromě chuti nejdůležitější hustota, u francouzské množství nudlí a masových kousků, u gulášové masové a bramborové kousky. Kromě polévek jsou podle průzkumu nejoblíbenější hotové sušené či tekuté kořenicí směsi do polévek a instantní jíšky. Polévky v sáčku nejsou jen výsadou mladých, ale jsou oblíbené i u střední věkové skupiny.
České ženy dle průzkumu vybírají podle druhu polévky, ceny a značky, teprve pak prý berou ohled na zvláštní cenové nabídky a akce. Nejvíce důvěřují předchozím zkušenostem s výrobkem.
Podobné zprávy

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy
Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Volkswagen spustil soutěž Zažij Euro. Vítěz soutěže povečeří s Petrem Čechem
