Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sušené polévky se přesunuly z kempových ohňů na plotny

Redakce MAM21. 7. 2005

Polévky v sáčku už nejsou pro Čechy především jídlem do přírody a na dovolenou, ale staly se běžnou součástí jídelníčku. Téměř 60 procent se jich konzumuje v domácnostech, vyplývá z průzkumu agentury Opinion Window. Asi 11 procent nakoupených polévek jedí lidé v práci a 32 procent mimo domov, nejčastěji v přírodě při campingu a aktivním trávení volného času. Přitom právě tato konzumace ještě před 15 lety silně převládala.
Rostoucí nároky na čas a aktivní životní styl se podle manažerky značky Knorr Radky Šimánkové projevují také ve způsobu stravování českých domácností, které se naučily více šetřit s časem na vaření. To se projevuje i v konzumaci instantních potravin. Sušené produkty jsou méně náročné na přípravu a zařadily se do běžného jídelníčku. “Tento trend se v našem stravování začal velmi silně projevovat v posledních letech,” uvedla Šimánková.
České hospodyňky si nejvíce oblíbily rajskou, slepičí, francouzskou a gulášovou polévku. U rajské je pro ně kromě chuti nejdůležitější hustota, u francouzské množství nudlí a masových kousků, u gulášové masové a bramborové kousky. Kromě polévek jsou podle průzkumu nejoblíbenější hotové sušené či tekuté kořenicí směsi do polévek a instantní jíšky. Polévky v sáčku nejsou jen výsadou mladých, ale jsou oblíbené i u střední věkové skupiny.
České ženy dle průzkumu vybírají podle druhu polévky, ceny a značky, teprve pak prý berou ohled na zvláštní cenové nabídky a akce. Nejvíce důvěřují předchozím zkušenostem s výrobkem.

×

Paroubek chce personální změny na tiskovém odboru úřadu vlády

Starší článek

TI o skandálu v ARD

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Tento

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka…
21. 4. 202121. 4. 2021
Lidé

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Sport

Volkswagen spustil soutěž Zažij Euro. Vítěz soutěže povečeří s Petrem Čechem

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij Euro o atraktivní ceny. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na…
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Albert láká mistry grilování v nové kampani na kvalitní suroviny

Albert dnes spouští novou kampaň na letošní grilovací sezónu. Ve spolupráci s agenturou VCCP vznikly čtyři televizní spoty, které adaptují známé světové i…
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více