STV má zaplatit za reklamu v SuperStar

7. 7. 2005 08:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Slovenská televize dostala od licenční rady další pokutu za údajné zařazení reklamy do hudební soutěže Slovensko hledá SuperStar. Rada pro vysílání a retransmisi rozhodla, že STV má za šestinásobné porušení pravidel zaplatit celkem 3,5 milionu slovenských korun, oznámil mluvčí rady Andrej Holák.
STV podle rady uměle přerušovala program a vložila mezi dvě části vysoce sledované SuperStar reklamní spoty. Zákon o vysílání a retransmisi něco takového vysílateli, který vysílá ze zákona, zakazuje.
Veřejnoprávní stanice dostala celkem pět pokut po 500 000 korun za vysílání během loňského listopadu a jednu za milion korun za vysílání koncem února. Vysoké pokuty rada udělala STV za stejný prohřešek už několikrát.
Vedení televize se už v minulosti nechalo slyšet, že argumenty rady neuznává a nevyloučilo odvolání proti pokutám k Nejvyššímu soudu. Ačkoli rada trestala STV za reklamu během pořadu už po začátku jeho vysílání, televize svůj postup nezměnila.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.