Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Strana vlámských nacionalistů má své rádio

Redakce MAM29. 7. 2005

Ačkoliv belgické předpisy zakazují sepětí rozhlasových stanic s politickými stranami a přesně určují rozdělení frekvencí, extremistické seskupení Vlámský zájem každou neděli vysílá svou propagandu po dvě hodiny.
S odhalením vyrukoval list La Libre Belgique. Podle něj si vlámští nacionalisté s pravidly hry poradili docela jednoduše. Vysílač prý mají umístěný “na východě Evropy, pravděpodobně v Rusku” a jeho vysílání dostávají do Flander prostřednictvím digitální sítě DRM (Digital Radio Mondiale), zachytitelné buď na krátkých vlnách, anebo prostřednictvím internetu.
“DRM je univerzální digitální systém, ‘bez vlastníka’, a to umožňuje Vlámskému zájmu vysílat bez jakékoliv kontroly ve vší volnosti,” napsal list. O ilegálním vysílání se dá podle deníku hovořit nejspíše s otazníkem, protože signál se šíří ze zahraničí.
Digitální rozhlasové vysílání zatím v Evropě funguje pouze v Británii. Na kontinentu, včetně České republiky, dosud nepřekročilo zkušební stadium.
Vlámský zájem je pravicová separatistická nacionalistická strana brojící proti přistěhovalcům a prosazující nezávislost Flander, severní poloviny Belgie, kde se mluví holandsky. Strana vznikla jako Vlámský blok v roce 1977 sloučením několika malých nacionalistických stran a na Vlámský zájem se přejmenovala po odsouzení za rasismus a xenofobii z listopadu 2004, aby nepřišla o státní příspěvek.
Popularita Vlámského zájmu je v průzkumech stále na vzestupu, stranu by volil ve Flandrech až každý čtvrtý volič.

×

UPC nabízí televizi o počasí Meteo TV

Starší článek

Horké počasí těší výrobce piva i limonád

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více