Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Stanice Top TV s teleshoppingovými prvky

Redakce MAM22. 7. 2005

První tuzemská televizní stanice, jejíž program bude z výrazné části založen na teleshoppingu, spustí 5. září vysílání. Informovala o tom Kateřina Fričová, která za stanicí Top TV společně s dalšími třemi společníky stojí. Televize by měla vysílat v kabelových sítích a nekódovaně přes satelit. Investorem stanice bude společnost Stanford, která spadá pod skupinu podnikatele Karla Komárka. Licenci dostala společnost United Teleshop od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání loni v dubnu, platná je do roku 2016. Stanice bude od prvních dnů vysílat 18 hodin denně, od šesti ráno do půlnoci. Měla by se objevit v základní nabídce Mini sítě Karneval a u dalších menších operátorů; síť UPC zatím o zařazení programu do některé z nabídek neuvažuje.*

×

V září začne vysílat stanice s teleshoppingovými prvky Top TV

Starší článek

Fotbalovou ligu bude provázet nový magazín na Galaxii Sport

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více