Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Servis iTunes prodal přes 500 milionů nahrávek

Redakce MAM19. 7. 2005

Internetový prodejce hudby iTunes, provozovaný počítačovou společností Apple Computer, prodal od svého založení před více než dvěma roky již přes 500 milionů nahrávek písní. Vyplývá to z dnešního sdělení Apple.
Servis iTunes sice není pro Apple sám o sobě významným zdrojem příjmů, pomáhá však prodávat populární přehrávač iPod. Ten je zdaleka nejpoužívanějším digitálním přehrávačem na současném trhu.
Jen za poslední čtvrtletí dodal Apple na trh více než šest milionů ipodů. Podíl firmy Apple na trhu legálního stahování hudby z internetu se díky němu i přes nástup konkurence zvyšuje a nyní v USA překročil 80 procent.
Servis iTunes prodal od dubna 2003 do konce loňského roku 200 milionů nahrávek a tempo prodeje se mu postupně zvyšuje s tím, jak expanduje trh legálního stahování hudby z internetu. Trvalo téměř rok, než se prodalo 50 milionů písní, zatímco hranici 100 milionů iTunes překročily po dalších čtyřech měsících.
Cena jedné písně v internetovém obchodě Apple činí 99 centů nebo v Evropě jedno euro, tedy 25 až 30 korun. U zahraničních novinek je tedy cena přibližně poloviční proti nákladu na koupi jednoho CD v českých kamenných obchodech. Na český trh iTunes letos podle dosavadních informací tisku ještě nedorazí.

×

Prodej šestého dílu Harryho Pottera dosáhl rekordu

Starší článek

Průzkum: 41 procent žen preferuje při nákupu české potraviny

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více