Šéfem marketingu Hartmann-Rico Jančík
Ředitelem marketingu společnosti Hartmann-Rico pro Českou republiku a Slovensko se stal Stanislav Jančík (29). Do jeho kompetence spadá i takzvaná image kampaň společnosti Hartmann, která má své pobočky ve 39 zemích světa.
Jančík byl mimo jiné tvůrcem loňské kampaně Modrý ovál, která představila poprvé Hartmann široké veřejnosti formou televizních spotů a billboardů. Cílovou skupinou, na kterou se zaměřila, jsou ženy ve věku 25 až 60 let a lékaři. Po změnách priorit skupiny se bude firma orientovat na výrobní sektory operačních setů, dále hojení ran a pleny.
Hartmann-Rico se sídlem ve Veverské Bítýšce na Brněnsku je největší výrobce zdravotnických a hygienických potřeb v tuzemsku. Od roku 1991 je součástí mezinárodní skupiny Hartmann. V ČR má firma 1622 zaměstnanců ve Veverské Bítýšce, Mostě, Chvalkovicích a Havlíčkově Brodě a za loňský rok zvýšila výnosy o 2,7 procenta na 3,45 miliardy korun.
Podobné zprávy
Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni
