Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Šéfem marketingu Hartmann-Rico Jančík

Redakce MAM25. 7. 2005

Ředitelem marketingu společnosti Hartmann-Rico pro Českou republiku a Slovensko se stal Stanislav Jančík (29). Do jeho kompetence spadá i takzvaná image kampaň společnosti Hartmann, která má své pobočky ve 39 zemích světa.
Jančík byl mimo jiné tvůrcem loňské kampaně Modrý ovál, která představila poprvé Hartmann široké veřejnosti formou televizních spotů a billboardů. Cílovou skupinou, na kterou se zaměřila, jsou ženy ve věku 25 až 60 let a lékaři. Po změnách priorit skupiny se bude firma orientovat na výrobní sektory operačních setů, dále hojení ran a pleny.
Hartmann-Rico se sídlem ve Veverské Bítýšce na Brněnsku je největší výrobce zdravotnických a hygienických potřeb v tuzemsku. Od roku 1991 je součástí mezinárodní skupiny Hartmann. V ČR má firma 1622 zaměstnanců ve Veverské Bítýšce, Mostě, Chvalkovicích a Havlíčkově Brodě a za loňský rok zvýšila výnosy o 2,7 procenta na 3,45 miliardy korun.

×

Výkonným ředitelem Rady pro reklamu Kurýl

Starší článek

Filmový kanál Film+ bude i v satelitní síti UPC Direct

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202119. 4. 2021
Lidé

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více