Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rodina české oběti teroru v Egyptě žádá novináře o zdrženlivost

Redakce MAM27. 7. 2005

Pozůstalí po mladém Čechovi, který se stal obětí nedávného teroristického útoku v egyptském Šarm aš- Šajchu, žádají média o zdrženlivost. Rodina, která se těžce vyrovnává s tragickou ztrátou svého blízkého, se zároveň ohradila proti některým nepravdivým či nepřesným informacím, které o čtyřiadvacetiletém muži přinesly sdělovací prostředky.
Chování některých novinářů označila sestra mrtvého Michaela Kořánová v dnešním rozhovoru pro rádio Impuls za bezohlednou a bezcitnou kampaň.
Kořánová v tiskovém prohlášení uvedla, že jejího bratra nikdo z rodiny od cesty do Egypta neodrazoval. “Naopak matka i ostatní příbuzní jej v jeho zálibě v cestování podporovali a cestu do Egypta schvalovali. Byli s ním v denním kontaktu přes telefon i mail a byli rádi, že je tam spokojený,” zdůraznila. Dodala, že její bratr vyrazil do Egypta, aby si po dlouhodobé stáži v Británii prodloužil prázdniny, než nastoupí do stálého zaměstnání v České republice.
Mladík byl náruživým sportovcem a potápěčem, proto zvolil právě letovisko Šarm aš-Šajch, uvádí se dále v prohlášení. Na místě se pohyboval mezi českými delegáty a klienty cestovních kanceláří. Služby si zajišťoval přes místní cestovní agenturu, jejíž majitel hovoří česky. Příležitostně pak této agentuře vypomáhal s asistencí na letišti, případně při instruktážních schůzkách pro české turisty, upřesnila Kořánová.
Český občan byl jedním z šesti až osmi desítek lidí, kteří teroristé připravili v sobotu o život při útocích ve známém turistickém centru na Sinajském poloostrově.

×

ČT uvažuje o posunu Událostí na 19:00

Starší článek

Moravec zpět do České televize

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Radana Čechová

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Newsletter

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více