Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Průzkum: 41 procent žen preferuje při nákupu české potraviny

Redakce MAM19. 7. 2005

Na 41 procent nakupujících žen preferuje potraviny domácích výrobců, dvě procenta dávají přednost výrobkům ze zahraničí. Zbývajících 57 procent hospodyň země původu nakupovaných potravin neovlivňuje. Vyplývá z výzkumu agentury STEM/MARK, jeho výsledky poskytl Státní zemědělský intervenční fond (SZIF).
Výzkum byl zaměřen na znalost značky kvalitních domácích potravin Klasa těsně před zahájením reklamní kampaně na její podporu. Kampaň se koná od začátku června, kdy byly vylepeny první billboardy a spuštěna televizní propagace. SZIF si od kampaně slibuje růst spontánní znalosti Klasy i to, že se označení stane orientačním faktorem při nákupu potravin.
Klasu si jako označení potravinářských výrobků vybavilo s nápovědou 17 procent dotázaných. Zhruba šest procent lidí jmenovalo značku spontánně. Podle loga ji pozná pětina dotázaných osob.
Z výzkumu také vyplývá, že tuzemské hospodyně nakupují i přes rozvoj velkých obchodních center a víkendového nakupování potraviny takřka denně.
Klasu uděluje českým potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Značku spravuje od počátku roku 2004 Odbor pro marketing SZIF. Ke konci června ji mohli spotřebitelé nalézt na obalech 678 potravinářských výrobků od 117 výrobců.

×

Servis iTunes prodal přes 500 milionů nahrávek

Starší článek

Německý samizdat dostává digitální kabát

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe
Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více