Poštovní spořitelně pomohla kampaň

11. 7. 2005 17:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Poštovní spořitelna zaznamenala razantní nárůst zájmu o produkty pro mladé. V průběhu kampaně si klienti Poštovní spořitelny otevřeli více než 2000 účtů Mini a více než 3500 účtů Junior. Poštovní spořitelna zaznamenávala výrazné nárůsty zájmu o produkty pro mladé v průběhu celé kampaně, která probíhala od začátku května do konce června. „Ve srovnání s obdobím mimo kampaň jsme otevřeli trojnásobné množství Mini účtů a více než dvojnásobek Junior účtů,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, výkonný manažer marketingového oddělení Poštovní spořitelny. V rámci kampaně získávali mladí zájemci unikátní Maxkartu s motivem z filmu Snowboarďáci – na kartě jsou na hlavu postavení hlavní hrdinové filmu, Vojta Kotek a Jiří Mádl. Vznik filmu Snowboarďáci Poštovní spořitelna podpořila. Maxkarta je pojištěna proti ztrátě a odcizení a obsahuje i úrazové pojištění – a to vše zdarma. Vedle speciální Maxkarty získají ti, kteří si založí Mini účet nebo Junior účet také DVD Snowboarďáci. Na něm naleznou nejen samotný film, ale také řadu bonusů – mezi nimi například dvanáctiminutový dokument o přípravě nového turné Chinaski.
V oblasti produktů pro mladé patří Poštovní spořitelna k leaderům trhu. „Produkty pro mladé tvoří stále významnější část naší produktové nabídky. V současnosti už tvoří účty pro děti a mládež 6 % ze všech produktů Poštovní spořitelny. V roce 2000 to byly ale jen 3 %,“ řekl Tomáš Zrzavecký. „Růst podílu produktů mladé na celkovém produktovém portfoliu je o to zajímavější, že všechny tyto produkty po dosažení určité věkové hranice zanikají, resp. klienti mají možnost převést je na produkty určené pro dospělé klienty,“ dodal.
Děti a mládež mohou vybrat ze tří produktů. Jde o Postžirový účet Mini, Postžirový účet Junior. Vedle těchto účtů je to i Dětská vkladní knížka, s níž přišla Poštovní spořitelna jako první už v roce 1995.
Poštovní spořitelna navíc provozuje pro své nejmladší klienty Klub Čtyřlístek, jehož členy se automaticky a zdarma stávají všichni majitelé Mini účtů a nezletilí majitelé Dětských vkladních knížek. Klub Čtyřlístek umožňuje členům získat levnější vstupenky do některých hradů a zámků (téměř 40), muzeí (téměř 70), na rozhledny, hvězdárny, do ZOO, skanzenů, akvárií, památníků, galerií, knihoven a divadel po celé ČR.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.