Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Poštovní spořitelně pomohla kampaň

Redakce MAM11. 7. 2005

Poštovní spořitelna zaznamenala razantní nárůst zájmu o produkty pro mladé. V průběhu kampaně si klienti Poštovní spořitelny otevřeli více než 2000 účtů Mini a více než 3500 účtů Junior. Poštovní spořitelna zaznamenávala výrazné nárůsty zájmu o produkty pro mladé v průběhu celé kampaně, která probíhala od začátku května do konce června. „Ve srovnání s obdobím mimo kampaň jsme otevřeli trojnásobné množství Mini účtů a více než dvojnásobek Junior účtů,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, výkonný manažer marketingového oddělení Poštovní spořitelny. V rámci kampaně získávali mladí zájemci unikátní Maxkartu s motivem z filmu Snowboarďáci – na kartě jsou na hlavu postavení hlavní hrdinové filmu, Vojta Kotek a Jiří Mádl. Vznik filmu Snowboarďáci Poštovní spořitelna podpořila. Maxkarta je pojištěna proti ztrátě a odcizení a obsahuje i úrazové pojištění – a to vše zdarma. Vedle speciální Maxkarty získají ti, kteří si založí Mini účet nebo Junior účet také DVD Snowboarďáci. Na něm naleznou nejen samotný film, ale také řadu bonusů – mezi nimi například dvanáctiminutový dokument o přípravě nového turné Chinaski.
V oblasti produktů pro mladé patří Poštovní spořitelna k leaderům trhu. „Produkty pro mladé tvoří stále významnější část naší produktové nabídky. V současnosti už tvoří účty pro děti a mládež 6 % ze všech produktů Poštovní spořitelny. V roce 2000 to byly ale jen 3 %,“ řekl Tomáš Zrzavecký. „Růst podílu produktů mladé na celkovém produktovém portfoliu je o to zajímavější, že všechny tyto produkty po dosažení určité věkové hranice zanikají, resp. klienti mají možnost převést je na produkty určené pro dospělé klienty,“ dodal.
Děti a mládež mohou vybrat ze tří produktů. Jde o Postžirový účet Mini, Postžirový účet Junior. Vedle těchto účtů je to i Dětská vkladní knížka, s níž přišla Poštovní spořitelna jako první už v roce 1995.
Poštovní spořitelna navíc provozuje pro své nejmladší klienty Klub Čtyřlístek, jehož členy se automaticky a zdarma stávají všichni majitelé Mini účtů a nezletilí majitelé Dětských vkladních knížek. Klub Čtyřlístek umožňuje členům získat levnější vstupenky do některých hradů a zámků (téměř 40), muzeí (téměř 70), na rozhledny, hvězdárny, do ZOO, skanzenů, akvárií, památníků, galerií, knihoven a divadel po celé ČR.

-zem-

×

Premiér žádá omluvu

Starší článek

Al-Namura spouští kampaň pro Mr. Browna

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více