Podíl na sledovanosti v hlavním čase poklesl jen ČT1

20. 7. 2005 08:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podíl na sledovanosti v hlavním čase poklesl v minulém týdnu jen ČT1, naopak ČT2, Nova a Prima si polepšily. Ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti mírně vzrostly podíly ČT2 a Primy, naopak programy ČT1 a Nova si pohoršily. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl ČT1 v hlavním čase oproti předminulému týdnu klesl o 2,1 procentního bodu na 23,4 procenta. Prima zaznamenala nárůst o 1,3 bodu a její podíl byl 22,4 procenta. Nova a ČT2 si shodně polepšily podíly o dvě desetiny bodu. Podíl Novy činil 43,9 procenta, u ČT2 to bylo 5,3 procenta.
V podílech na celodenní sledovanosti si ČT2 polepšila o desetinu bodu a její podíl činil 6,6 procenta. Podíl Primy stoupl o pět setin na 21,4 procenta. Nova zaznamenala pokles o dvě desetiny bodu na 42,4 procenta. ČT1 sledovalo 22,6 procenta diváků před obrazovkami, což je méně o sedm desetin bodu než o týden dříve.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů odvysílala Nova. Nejvíce diváků zhlédlo pondělní Televizní noviny, bylo jich 2,46 milionu, tedy 29 procent dospělé populace. Na Primě měl největší diváckou kulisu úterní díl druhé řady ságy Rodinná pouta, seriál sledovalo 1,37 milionu lidí, což znamená 16,2 procenta dospělých.
Z nabídky ČT1 si nejvíce diváků vybralo pondělní Události, celkem je vidělo 1,31 milionu lidí, neboli 15,5 procenta dospělých. Na ČT2 se nejvíce lidí dívalo na dokument BBC Sedm divů technické civilizace, v úterý večer k obrazovkám přilákal 373 000 diváků, tedy 4,4 procenta dospělých.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení