Počasí snížilo návštěvnost internetu

19. 7. 2005 14:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Příchod letního počasí i začátek dovolených snížil v červnu návštěvnost tuzemských internetových stránek. Počet unikátních uživatelů poklesl téměř o tři procenta na 5,4 milionu z květnových rekordních 5,59 milionu lidí, vyplývá ze statistiky iAudit zveřejněné na internetu.
Podle ředitele portálu Atlas Michala Černíka začíná vedle dovolených volno také studentům vysokých škol, kteří tvoří velkou část uživatelů internetu. Většina z nich toto období využívá pro cestování a brigády v zahraničí. „Předpokládáme, že sníženou návštěvnost internetu zaznamenáme ještě v červenci a srpnu,“ uvedl s tím, že lidé, kteří se v létě na internet připojují, vyhledávají zejména služby, jež se týkají volného času a relaxace.
Ještě výraznější pokles, přes pět procent, zaznamenal iAudit u návštěv tuzemských uživatelů, kterých v červnu surfovalo kolem 3,16 milionu. Uživatelé se v průměru připojovali 21krát měsíčně a na webu celkem strávili 4,35 hodiny.
Nejnavštěvovanější Seznam v červnu ztratil to, co v květnu získal, a klesl na 3,44 milionu návštěvníků. Druhou příčku uhájil zpravodajský server Seznamu a deníku Právo Novinky.cz s 1,85 milionu návštěvníků. Třetí portál Centrum měl 1,69 milionu uživatelů. Následoval zpravodajský iDnes s 1,43 milionu uživatelů a pátý byl Atlas s 1,3 milionu návštěvníků.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.