Obchodníci nabízejí další slevy, ceny klesnou až o 80 procent

15. 7. 2005 13:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Obchodníci se snaží v letních měsících, kdy velká část obyvatel měst vyrazila na dovolenou, upoutat pozornost nejen pomocí letních výprodejů, ale i různých speciálních marketingových akcí. Například síť 12 hypermarketů Hypernova na pátek připravila noční prodej, ve kterém nabídne vybrané výrobky s až 80procentní slevou
„Je to speciální marketingový projekt, během kterého část nepotravinářského zboží zlevníme až o 80 procent. Na každé Hypernově se budou slevy týkat jiného zboží. Je to první akce tohoto druhu, kterou pořádáme,“ řekla Petra Režná ze společnosti Ahold Czech Republic, která síť prodejen Hypernova a Albert provozuje.
Dodala, že slevy v Hypernovách odstartují v pátek ve 22:00, kdy již má většina těchto hypermarketů normálně zavřeno. „Konec celé akce určí poslední zákazník respektive vyprodané zboží. Odhadujeme, že prodejní doba Hypernov bude v noci z pátku na sobotu prodloužena do časných ranních hodin,“ uvedla Režná.
Obchodníci s přibývajícími letními dny roztočili spirálu sezónních slev. Lidé nyní mohou v některých prodejnách nakoupit jarní či letní textil až se sedmdesátiprocentní slevou. Výrazně zlevněné je také sportovní či kempinkové vybavení.
Další kolo letního výprodeje minulý týden odstartovalo například Tesco Stores ČR, které zlevnilo textil až o 70 procent. O 42 procent klesly ceny některých typů slunečníků, zahradních grilů a o polovinu jsou levnější přenosné chladničky.
Levněji lidé nakoupí letní zboží také v prodejnách Hypernova, které sezónní výprodej zahájily na konci června a nyní nabízejí letní zboží s až 55procentní slevou. O 50 procent snížila ceny rovněž síť prodejen s oděvy Marks & Spencer.
Letní výprodeje se však netýkají pouze oděvů či sportovních potřeb. Až 60procentní sezónní slevy v těchto dnech zákazníkům nabízejí například prodejny Asko Nábytek.
První slevy jarního a letního zboží začaly v tuzemských obchodech již na začátku června. Cedulky upozorňující na slevy tehdy visely například ve výlohách obchodů pražského nákupního centra Vinohradský pavilon. Na začátku června zahájilo výprodej Tesco, která o 20 až 50 procent zlevnilo letní oděvy, plavky, značkové sportovní zboží, plážovou obuv či dětské bazény.
V Česku začínají letní slevy rok od roku dříve a kopírují tak situaci v západní Evropě, kde mají tyto akce dlouholetou tradici. Časný začátek výprodejů prosazují v Evropě velké obchodní domy, které argumentují tím, že počátkem července se už velká města vylidní a není komu prodávat.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.