Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nové stránky nabízejí srovnání cen obchodů

Redakce MAM19. 7. 2005

V červenci začal fungovat internetový server SrovnaniCen.cz, který umožňuje bezplatně zájemcům o nakupování po síti vyhledávat a porovnávat ceny zboží jednotlivých webových obchodů. Služba zatím nevydělává a v budoucnu by ji měla financovat internetová reklama, uvedl jeden z autorů projektu Jiří Semecký.
Služba v současnosti prohledává 450 internetových obchodů, které dohromady nabízejí téměř 400 000 položek. “Internetovým obchodům neúčtujeme za zařazení žádný poplatek, aby šanci na zviditelnění dostali i menší hráči,” uvedl Semecký.
Podobnou službu provozuje například tuzemský internetový portál Centrum.cz. V zahraničí je zřejmě nejvýznamnější server froogle.google.com. Pardubická společnost Price House nabízí srovnání cen prostřednictvím SMS. Zákazník pošle SMS za 30 korun a za to získá informaci, v jakém kamenném či internetovém obchodě sežene nejlevněji zadaný výrobek.
Základní službou SrovnaniCen.cz je fulltextové vyhledávání zboží podle názvu, ale i podle výrobce či charakteristiky. Zájemce pak získá základní popis produktu a především informace, kde a za kolik je možné jej zakoupit. Uživatelé mohou používat stejné vyhledávací operátory, na které jsou zvyklí například z vyhledávače Google. Výsledky je dále možné různě třídit a filtrovat.

×

InBev a Heineken soupeří o ruské pivo

Starší článek

Inzertní příjmy vydavatelství za pololetí stouply

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Newsletter

Instagram bude filtrovat zprávy podle klíčových slov a emojis

Sociální sítě v poslední době čelí stále narůstajícímu tlaku na větší dohled nad škodlivým obsahem. Proti útočným zprávám nabídne Instagram lepší filtraci…
22. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více