Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nizozemská VNU koupí americkou firmu IMS Health

Redakce MAM12. 7. 2005

Nizozemská mediální skupina VNU NV koupí americkou firmu IMS Health Inc za sedm miliard dolarů, tedy 5,8 miliardy eur. VNU, jejíž divize AC Nielsen se zabývá průzkumem trhu, to uvedla s tím, že si koupí amerických aktiv zpevní pozici největší světové firmy, která se zabývá průzkumem trhu.
Mediální aktivity VNU Nielsen a průzkum trhu se spotřebním zbožím AC Nielsen si tak podnik rozšíří o aktivity na americkém trhu s informacemi o prodeji léků. Hodnota chystané transakce se přitom téměř vyrovná samotné tržní kapitalizaci VNU, která činí šest miliard eur.
VNU ve zprávě připomněla, že se spojí dva lídři v odvětví. “Společně budeme schopni změřit výsledky našich klientů ve třech klíčových sektorech světové ekonomiky – v baleném spotřebním zboží, na trhu zdravotní péče a v médiích – a nabídnout pohled na chování spotřebitelů, které s těmito trhy hýbe,” uvedl generální ředitel VNU Rob van den Bergh.
VNU zaplatí za každou akcii IMS 11,25 dolaru v hotovosti plus 0,60415 vlastní akcie. Proti průměrné ceně akcií IMS za posledních 30 dnů jde o prémii 16 procent.
IMS sleduje denně téměř jeden milion značek léků na předpis, což pokrývá přes 70 procent světového trhu s léky ve více než stovce zemí. V USA tak firma monitoruje přes 90 procent trhu s léčivy. Farmaceutické firmy tyto údaje sledují, aby znaly i tržby svých rivalů, napsala agentura Reuters.

×

Nový prostor měsíčníkem?

Starší článek

ČOI rozdala 20 řetězcům pokuty

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více