Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejcennější značku má Coca-Cola

Redakce MAM25. 7. 2005

Značka prodává, zní klasická marketinková poučka. A čí značka je největším pokladem? Nejhodnotnější se může pochlubit Coca-Cola, a to už pět let po sobě. Nejnovější žebříček konzultantské společnosti Interbrand, který sestavuje ve spolupráci s magazínem Business Week, ji ocenil na více než 67,5 miliardy dolarů. Umístit se v žebříčku Interbrand není jednoduché. Firma musí splnit tři základní podmínky: její značka musí mít hodnotu alespoň 2,1 miliardy dolarů, minimálně třetinu příjmů musí získávat mimo domácí trh a údaje o jejím hospodaření a výdajích na marketink musí být veřejně dostupné.

MEZITITULEK: Nejcennější značky (údaje v miliardách dolarů)
Značka Hodnota
1. Coca-Cola 67,525
2. Microsoft 59,941
3. IBM 53,376
4. General Electric 49,996
5. Intel 35,588
6. Nokia 26,452
7. Disney 26,441
8. McDonald’s 26,014
9. Toyota 24,837
10. Marlboro 21,189

Zdroj: Interbrand, Business Week

Hospodářské noviny, 25.7.2005, autor: (aju)

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 29. týden 2005

Starší článek

Výkonným ředitelem Rady pro reklamu Kurýl

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více