Na trh vstupuje měsíčník o mobilní zábavě MobilMania

22. 7. 2005 08:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelský dům Computer Press Media uvedl na trh nový zábavný časopis s názvem MobilMania. Koncová cena nového magazínu je 9,50 Kč. První číslo vyšlo 21. července. Redakce, která se podílí i na tvorbě sesterských Mobilit, přináší v prvním čísle 52 stran informací ze světa mobilní zábavy a mobilních technologií. Computer Press Media tak posiluje postavení v oblasti titulů o mobilních technologiích a zábavě.
Tomáš Kudweis, marketingový ředitel, uvádí: „Cílem MobilManie je rozšířit naše působení mezi mladší čtenáře, kteří jsou hraví, aktivní a sledují dění v oblasti mobilů. Tištěná MobilMania není obdobou internetového deníku mobilmania.cz, který vydává naše vydavatelství, ale využívá známosti jeho značky. Nový časopis MobilMania je titulem pro ty, kdo preferují zábavný obsah a cenu před novinkami a profesionálními testy v Mobilitách, které také vydáváme.“

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.