Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na Slovensku se nejlépe prodával Nový čas, Pravda předstihla Sme

Redakce MAM8. 7. 2005

Nejprodávanějším slovenským deníkem byl i v květnu Nový čas, který však zaznamenal mírný odliv čtenářů. Na druhou příčku se dostala Pravda, která ve sledovaném měsíci předstihla největšího konkurenta – list Sme. Vyplývá to z údajů, které poskytlo sdružení vydavatelů periodického tisku ABC.
V květnu si Nový čas koupilo v průměru 178 607 lidí denně, což bylo o 6008 lidí méně než v předchozím měsíci. Následovala Pravda, která prodala průměrně 74 540 výtisků, což byl ve srovnání s dubnem nárůst o 1205 kusů. Deník Sme v květnu prodal 71 168 výtisků, což bylo o 5332 méně než v předchozím měsíci. Na dalších příčkách se umístil maďarsky psaný list Új Szó z dílny vydavatele Sme, společnosti Petit Press a Hospodárske noviny. Tyto deníky si udržely přibližně stejný prodej jako v dubnu. Národná obroda, která od června přestala vycházet, v květnu prodala průměrně 7835 kusů.
Další celostátní deník Šport údaje o prodeji sdružení ABC neposkytuje.
Sledované deníky v květnu prodaly dohromady průměrně 377 805 výtisků, což bylo o 11 368 méně než v předchozím měsíci.
Vydavatel listů Sme a Új Szó vydává rovněž regionální denníky Korzár, kterých se v dubnu prodalo v průměru 32 597 výtisků.
Mezi týdeníky i v květnu vedl Nový čas pre ženy od vydavatele nejprodávanějšího deníku. Tento časopis si průměrně koupilo 217 539 čtenářů, což bylo o 15 570 méně než v dubnu. Následovaly časopisy Plus 7 dní, Život, Báječná žena a Eurotelevízia. Další významné celostátní týdeníky Markíza, Domino Fórum, Live! a Týždeň údaje o prodeji neposkytují.
Sledované týdeníky v květnu dohromady prodaly 1 173 136 výtisků, což bylo o 65.249 méně než v předchozím měsíci.

×

Mobilní telefony se v Londýně staly reportážními kamerami

Starší článek

Carrefour chce v ČR posílit

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více