Moravec zpět do České televize

27. 7. 2005 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Hlavní diskusní pořad České televize Otázky bude od srpna opět moderovat Václav Moravec. Informovaly o tom
Lidové noviny s připomenutím, že Moravec se vrací čtvrt roku po tom, co s uváděním nedělních diskusí v České televizi skončil. Pořad bude po letní přestávce dvouhodinový, zásadně se změní jeho dramaturgie.
„Politiku úplně nevytěsníme, ale Otázky budou víc než dosud reflektovat společnost v jejím celku,“ cituje deník Moravce, který diskusní Otázky opustil letos na jaře v době vládní krize. Tehdy nechtěl „ztrácet víkendy něčím tak iracionálním, jako je česká politika“.
Otázky budou nově spadat pod redakci zpravodajství, ne do aktuální publicistiky jako dosud. Ředitel zpravodajství ČT Zdeněk Šámal upřesnil, že první, hodinová část poběží jako dosud na ČT 1, druhou hodinu bude vysílat zpravodajský kanál ČT 24.
Posílen bude i tým, který pořad připravuje – na obsahu mají pracovat i redaktoři zpravodajství, v druhé části Otázek by se měli objevovat i novináři z deníků.
„Chceme ještě více otevírat vlastní témata. Reportéři budou speciálně pro otázky připravovat původní příspěvky, o nichž se pak bude diskutovat,“ řekl Moravec. Stanovit chce také jasná pravidla pro účast hostů. Pokud se nebude chtít politik dostavit, chce nechat jeho křeslo prázdné.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.